Si fa uns dies comentava l'excel·lent anunci de Freixenet de l'any passat, The Key to Reserva dirigit per Martin Scorsese, enguany han tornat les ridícules bombolles, aquesta vegada amb els cossos de l'equip de natació sincronitzada. L'spot està molt ben realitzat, amb una fotografia magnífica, però no és el mateix... i si ho vols veure, no seré jo qui posi un enllaç...
Ah... i com a la seva pàgina hi ha l'opció d'enviar la teva opinió, jo no m'he pogut privar, i és aquesta: "L'anunci està magníficament realitzat. Però, sincerament, no m'agrada, no deixa de ser un anunci més dins el bomberdeix de publicitat que tenim a totes hores. Perquè no han seguit l'excel·lent camí amb l'anunci-pel·lícula de l'any pasat The Key to Reserva? Recuperin la "ment pensant" que va tenir l'idea de contractar a Martin Scorsese... serà un favor a l'espectador cansat de tanta mediocritat televisiva. Gràcies"
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada