divendres, 27 de febrer del 2009

Dia 60 - Bublé/Connick

Sempre m’ha agradat la música Big Band. L’altra dia vaig anar a la biblioteca del meu poble (lloc que hauria de visitar més) i entre els discos n’hi havia un de Michael Bublé, l’anomenat Call Me Irresponsible, editat el 2007. Havia escoltat algunes cançons però no amb la suficient atenció i la veritat és que m’ha agradat molt. De fet, fa un parell de dies que em vaig comprar dos dels seus discos, Michael Bublé de 2003 i It’s Time de 2005, el preu també molt atractiu, menys de 9 euros cada un.

Si t’agrada la bona música, sigui l’estil que sigui, et recoman en Bublé. Té una veu molt dolça, a més les versions de cançons molt conegudes són esplèndides... té un gran equip al darrera (productor, arranjador).

Diuen que és el nou Frank Sinatra, cosa que ja van dir de Harry Connick Jr., el qual també és una bona recomanació. En definitiva, música molt agradable, que no “molesta”.